Game of Thrones 2.0
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De vertrekken van Jillian

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
William

William


Aantal berichten : 196
Registratiedatum : 08-02-15
Leeftijd : 32

De vertrekken van Jillian - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vertrekken van Jillian   De vertrekken van Jillian - Pagina 2 Icon_minitimema mei 25, 2015 9:11 pm

William keek nieuwsgierig over haar schouder naar de inhoud van de koffer, maar kon er niet veel van maken. 'Ik ga mijn best doen te zorgen dat je vrijwel geen heimwee gaat krijgen,' zei hij enthousiast en standvastig. Hij zou druk zijn bij terugkomst, maar voor Jill maakte William wel tijd. Dat was nu ook wel een van zijn verplichtingen geworden, om bij zijn vrouw te zijn. Hij zag toen Jillian haar zeep pakte dat de bedienden met emmers water aankwamen. Op het moment dat Jillian terugkwam pakte hij haar beet en keek haar grijnzend aan. 'Is mevrouw zelf ook niet vies van al dat inpakken? En er staat een warm geurend bad te wachten, wat een toeval.' Brutaal gleed hij met zijn hand langs haar lichaam en streek hij met de andere langs haar blote nek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jillian

Jillian


Aantal berichten : 287
Registratiedatum : 08-02-15

De vertrekken van Jillian - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vertrekken van Jillian   De vertrekken van Jillian - Pagina 2 Icon_minitimema mei 25, 2015 9:24 pm

Jillian legde de laatste spullen in haar koffer en sloot deze uiteindelijk. Tevreden keek ze naar de koffers en vervolgens naar haar steeds leger wordende kamer. 'Dat weet ik, William, en daar ben ik erg blij mee,' glimlachte ze, terwijl ze hem dankbaar aan keek. Ze liep langs hem om nog iets te pakken en schrok toen hij haar vast pakte. Er ontstond kippenvel op haar armen door zijn aanrakingen en moeizaam slikte ze. Ze was er nog lang niet aan gewend dat hij haar zo aan raakte of dat hij haar zonder haar kleding zag. 'D-dat valt wel mee. Ik ga anders wel na jou,' probeerde ze zo overtuigend mogelijk te zeggen. Ze drukte vervolgens een kus op zijn lippen en streek met haar hand langs zijn wang. 'Moet ik je soms helpen?' Haar handen gleden naar de openingen van zijn blouse en openden deze zorgvuldig.
Terug naar boven Ga naar beneden
William

William


Aantal berichten : 196
Registratiedatum : 08-02-15
Leeftijd : 32

De vertrekken van Jillian - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vertrekken van Jillian   De vertrekken van Jillian - Pagina 2 Icon_minitimedi mei 26, 2015 10:44 pm

William was teleurgesteld door haar afwijzing van zijn uitnodiging, maar hij liet zich niet zo makkelijk stoppen. Vooral niet toen Jillian zijn blouse los maakte. Hij glimlachte en boog voorover om haar teder en verlangend te kussen. 'Wat hulp kan ik goed gebruiken,' knipoogde hij terwijl hij zijn armen om haar middel wikkelde en haar tegen zich aan trok. Hij gleed met een hand door haar haar en bekeek haar gezicht aandachtig. 'De Goden zijn me goedgezind geweest met zo'n prachtige vrouw.' Hij had haar al vaak genoeg verteld hoe mooi ze was. Hij kon er niet over op houden en genoot dan ook volop van de momenten waarop hij haar vast kon houden en strelen fysiek en met zijn ogen. 'En slim. Niet alleen een knap koppie wat betreft uiterlijk,' lachte hij vleiend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jillian

Jillian


Aantal berichten : 287
Registratiedatum : 08-02-15

De vertrekken van Jillian - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vertrekken van Jillian   De vertrekken van Jillian - Pagina 2 Icon_minitimedi mei 26, 2015 11:24 pm

Jill voelde al snel zijn lippen op de hare en sloeg als automatisch haar armen om zijn nek heen. Het fysieke contact met haar man vond ze erg fijn, maar het was nog steeds erg wennen. Misschien werd het wel beter als ze eenmaal in hetzelfde vertrek zouden leven in het Westen. Ze bloosde door zijn woorden en wreef zacht met haar hand langs zijn achterhoofd. 'En bij de Goden, ik heb het ook goed getroffen, William,' glimlachte ze. 'Wie kan nou zeggen dat haar man twee zwijnen op één dag kan jagen?' Langzaam maakte ze ook de laatste knoopjes van zijn blouse los en duwde ze deze van zijn armen af. Vervolgens trok ze ook de touwtjes van zijn broek los en drukte ze een zachte kus op zijn lippen. 'Ik geloof dat ik je veel te veel afleid,' grinnikte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
William

William


Aantal berichten : 196
Registratiedatum : 08-02-15
Leeftijd : 32

De vertrekken van Jillian - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vertrekken van Jillian   De vertrekken van Jillian - Pagina 2 Icon_minitimedo mei 28, 2015 9:20 pm

'Oh, toch wel? Mevrouw is tevreden?' Grijnzend klopte William trots met een vuist op zijn borst, maar liet die al snel zakken zodat Jill haar gang kon gaan. Er ontstond kippenvel op zijn armen op de momenten dat Jillians vingertoppen zijn huid lichtelijk raken en verlangend kuste hij haar terug. Hij schudde de blouse van zijn armen en liet deze op de grond vallen voor hij zijn vrouw weer in zijn armen nam. 'Ach, nu kan het. Er staat slechts een bad op me te wachten. Geen diner of ongeduldige familie of wat dan ook.' William drukte zijn lippen op haar kaak en in haar nek en streek met het puntje van zijn neus langs haar huid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jillian

Jillian


Aantal berichten : 287
Registratiedatum : 08-02-15

De vertrekken van Jillian - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vertrekken van Jillian   De vertrekken van Jillian - Pagina 2 Icon_minitimedo mei 28, 2015 10:47 pm

Jillian voelde hoe haar ademhaling zwaarder begon te worden en hoe er verlangen in haar lichaam op begon te bouwen. Teder kuste ze hem terug, terwijl ze met haar handen over zijn borstkas gleed. Vervolgens liet ze haar handen naar haar eigen borstkas toe gaan om de knoopjes van haar jurk te openen. 'Nóg niet,' waarschuwde ze hem lachend, waarna ze hem weer kuste. Op de meest ongeschikte momenten tijdens de dag kwamen er altijd mensen langs. Dat was iets wat Jillian de laatste dagen erg goed had geleerd en meegemaakt. Toen ze de knoopjes eenmaal open had, trok de haar jurk wat wijder en keek ze William afwachtend aan. Het was vooral William die altijd de leiding nam vanaf dit moment en het was dan ook iets dat ze erg graag had.
Terug naar boven Ga naar beneden
William

William


Aantal berichten : 196
Registratiedatum : 08-02-15
Leeftijd : 32

De vertrekken van Jillian - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vertrekken van Jillian   De vertrekken van Jillian - Pagina 2 Icon_minitimewo jun 03, 2015 3:00 pm

'Maakt het dat dan niet spannender?' vroeg William grijnzend. Hij keek vol verlangen toe hoe ze haar jurk los knoopte en hielp haar uiteindelijk door de stof van haar schouder te strijken. Hij speelde met de bandjes van haar onderjurk, maar schoof die ook al snel tot haar middel. Bewonderend bekeek hij zijn vrouw en legde hij vervolgens zijn koele handen op haar warme en zachte huid. Zo stuurde William haar naar de sofa achter haar terwijl hij druk kussen in haar nek plaatste. Hij zette haar neer en gleed met een hand over haar torso. 'Zeg het me maar weer als je wil stoppen,' fluisterde hij haar toe. Zijn moeder had hem zeer ernstig toegestopt om er altijd zeker van te zijn dat Jill geen pijn had en ook echt wilde wat hij deed. Hij was nooit eerder zo respectvol met een vrouw omgegaan. Maar ze was dan ook niet zomaar een vrouw, maar zijn echtgenote.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jillian

Jillian


Aantal berichten : 287
Registratiedatum : 08-02-15

De vertrekken van Jillian - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vertrekken van Jillian   De vertrekken van Jillian - Pagina 2 Icon_minitimevr jun 05, 2015 2:54 pm

Jillian bloosde toen ze ook van haar onderjurk werd verlost en voelde dan ook opgelucht dat hij haar nek kuste. Gewillig liet ze hem haar naar de bank brengen en erop plaats nemen, waarna ze ging liggen en hem bovenop haar trok. 'Dat is goed,' fluisterde ze terug, waarna ze hem teder kuste en haar hand legde op de zijne die over haar borstkas gleed. Ze had hem eerder enkele keren gevraagd om te stoppen, maar deze keer wilde ze verder gaan. Misschien dat ze vanavond dan vroeg kon gaan slapen zonder eerst de lakens met hem te delen. Dat was vaak het enige moment op de dag dat ze zonder enige druk van hun familie waren. Met haar vrije hand trok ze de rest van haar jurk uit en probeerde ze ook zijn broek uit te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
William

William


Aantal berichten : 196
Registratiedatum : 08-02-15
Leeftijd : 32

De vertrekken van Jillian - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vertrekken van Jillian   De vertrekken van Jillian - Pagina 2 Icon_minitimevr jun 19, 2015 11:10 pm

Die paar woorden van Jillian maakte William alleen maar gewilliger om haar te kussen en lief te hebben. Zodra hij wist dat ze er klaar voor was, liet hij zich altijd meer gaan. Enthousiast hielp hij haar met haar jurk en ging hij toen ook over op zijn broek. Zijn riem lag al snel op de grond, gevolgd door zijn broek en grijnzend ging William terug boven Jill hangen. 'Ik heb het idee dat we steeds sneller zijn met het uitkleden,' grinnikte hij en kuste haar toen weer vol verlangen. Hij had wel eens gehoord hoe het was in de eerste weken na een bruiloft, dat het huwelijk dan vol vuur zat. Nu pas begreep hij hoe waar dat was geweest. William kon ieder moment wel aan Jill en haar lichaam denken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jillian

Jillian


Aantal berichten : 287
Registratiedatum : 08-02-15

De vertrekken van Jillian - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vertrekken van Jillian   De vertrekken van Jillian - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 21, 2015 1:28 pm

Jill keek toe hoe William al snel weer boven haar hing en kuste hem gewillig en teder terug. Na zijn woorden bloosde ze, maar lachte ze ook alweer snel. Hij had wel gelijk, want hoe stuntelig het eerder was geweest, hoe makkelijker het nu ging. Dat lag grotendeels aan Jill en dat was de eerste keren erg duidelijk geworden. 'Als we in het Westen minder dikke kleding kunnen dragen, dan gaat het misschien wel nog sneller,' plaagde ze hem met een klein glimlachje, waarna ze hem tegen haar aan trok en zacht haar lippen op zijn mond, kaak en hals drukte. Haar benen liet ze langzaam rond zijn lichaam wikkelen en afwachtend liet ze haar handen op zijn onderrug rusten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De vertrekken van Jillian - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vertrekken van Jillian   De vertrekken van Jillian - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De vertrekken van Jillian
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De Vertrekken van William en Jillian
» Huifkar van Jillian en William
» Jillian ''Jill'' Rabbion
» De Vertrekken van Ren
» Vertrekken van Pippa

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Game of Thrones 2.0 :: Het RPG :: Het Zuiden :: Lorath-
Ga naar: