Aantal berichten : 345 Registratiedatum : 08-02-15 Leeftijd : 32
Onderwerp: Re: Het legerkamp za apr 11, 2015 2:37 pm
Leona schudde haar hoofd bij zijn vragen. 'Ik slaap hier wel in.' Ze droeg een wat kortere broek met een simpele top erover. Ze wilde geen tijd verdoen door eerst naar de andere kant van het kamp te lopen. Als ze dat deed, kon ze net zo goed daar blijven. 'Bedankt, Nathan.' Kort twijfelde ze of ze wel in hetzelfde bed moest gaan liggen en niet ergens op de grond met wat dekens en een simpel matras, maar uiteindelijk besloot ze niet te weigeren. Toen ze haar haren vast had geknoopt in een staart, liet ze zichzelf in het bed glijden en sloeg ze de dunne dekens over zich heen. Zelfs 's nachts was het warm hier in het Noorden.
Nathan
Aantal berichten : 318 Registratiedatum : 08-02-15 Leeftijd : 38
Onderwerp: Re: Het legerkamp za apr 11, 2015 2:44 pm
Hij zag de twijfeling in haar ogen en net op het moment dat hij toch maar wou voorstellen dat hij op de grond zou slapen, gleed ze in bed. Niet veel later ging hij naast haar liggen en sloeg hij als vanzelf een arm om haar heen. Hij begroef zijn gezicht in de achterkant van haar nek en zuchtte diep. Hij hoopte dat hij eindelijk eens een nacht goed zou slapen na het overlijden van zijn moeder. Elke nacht was hij wel schreeuwend en badend in het zweet wakker geworden, nadat Willa hem had wakker gemaakt. Misschien dat Leona wel een kalmerende werking op hem had, zoals ze al vaak bewezen had. 'Welterusten, Leona,' mompelde hij zachtjes, waarna hij zijn ogen sloot.
Leona
Onderwerp: Re: Het legerkamp za apr 11, 2015 2:58 pm
'Welterusten..' mompelde Leona en sloot haar ogen. Het werd haar echter al vrij snel duidelijk dat ze klaar wakker was en voorlopig nog niet in slaap zou vallen. Het gesprek tussen haar en haar vader maalde nog steeds door haar hoofd heen. 'Nathan..' Ze draaide zich om, zodat ze met haar hoofd zijn kant op keek. 'Nogmaals bedankt, echt je wilt niet weten hoeveel dit voor me betekend.' Ze weet niet wat ze had gedaan als ze ook hier bij hem niet meer welkom was geweest. Ze keek hem aan en was zo dichtbij dat ze zijn adem op haar gezicht kon voelen. Ze kon niet ontkennen dat het iets met haar deed. Haar ogen gleden kort naar zijn lippen, maar hadden al snel zijn ogen weer vast. Voorzichtig leunde ze wat naar voren, zodat hun lippen elkaar net raakte. Het was geen kus vol met passie of agressie. Maar het was juist een zachte kus, eentje die nog beantwoord moest worden door Nathan en ze hoopte vurig dat hij dat deed.
Nathan
Onderwerp: Re: Het legerkamp za apr 11, 2015 3:10 pm
Nathan voelde al snel hoe Leona zich omdraaide en ze elkaar uiteindelijk aan keken. Zijn arm lag nog steeds om haar heen en voorzichtig wreef hij met zijn hand over haar rug heen. 'Geen probleem,' murmelde hij. 'Ik ben allang blij dat ik nu niet alleen hoef te zijn.' Hij wilde zijn ogen weer dicht doen, maar zelfs in het donker wist Leona zijn blik te behouden. Toch had hij haar niet dichterbij zien komen en voelde hij dus plotseling haar lippen op de zijne. Het duurde niet lang voordat hij zijn lippen opende en haar terug kuste. Langzaam en voorzichtig trok hij haar lichaam dichter tegen de zijne aan, terwijl hij haar zacht kuste. Toch maakte hij zichzelf al snel weer los en keek hij haar serieus aan. 'Je hoeft me niet op deze manier te bedanken, Leona. Niet als je dit niet wilt.'
Leona
Onderwerp: Re: Het legerkamp za apr 11, 2015 3:21 pm
Leona keek op toen hij zich losmaakte van haar en moest zacht lachen. 'Minder praten, meer actie.' zei ze lachend, terwijl ze haar lichaam tegen dat van hem aan vleide. Haar lippen vonden die van hem weer voorzichtig, ze wilde niet te hard van stapel lopen, al wist ze wel dat ze lang op dit moment had gewacht. De spanning tussen hen in had zich al een tijd lang opgebouwd en nu kwam het eruit. Ze had al die tijd niet geweten hoe ze zich erbij had gevoeld. Ze wist dat ze gevoelens voor hem had opgebouwd en ze wist ook dat het andersom het geval was. Enkel had ze altijd met het idee in haar achterhoofd gezeten dat haar ouders andere plannen voor haar hadden en ze wilde niet dat haar hart gebroken zou worden omdat ze niet in een relatie kon zijn, waar ze in wilde zitten. Dat was nu allemaal verleden tijd.
Nathan
Onderwerp: Re: Het legerkamp za apr 11, 2015 3:30 pm
Nathan grinnikte zacht om haar woorden en voelde al snel weer haar lippen op de zijne. Hij trok haar stevig tegen hem aan en rolde hen om, zodat ze boven hem hing en hij haar goed kon bekijken. Ergens achterin zijn hoofd zat een stemmetje die hem vertelde dat ze dit niet moesten doen, dat hij Leona met enkel meer problemen op zou zadelen, maar hij verlangde nu al zo'n lange tijd naar haar dat hij niets anders kon dan haar liefkozen. Elke keer had hij gehoopt dat ze zou ingaan op zijn avances en nu gebeurde het eindelijk. Toch durfde hij niet zomaar verder te gaan en dingen te doen tegen haar zin. Hij zou op haar tempo mee gaan in de handelingen. Hij wist niet eens of ze nog een maagd was en of ze wel zo ver wou gaan.
Leona
Onderwerp: Re: Het legerkamp za apr 11, 2015 5:56 pm
Leona kuste hem teder en liet haar lippen langzaam naar zijn nek zakken, om haar lippen daar zachtjes te plaatsen. Toen ze veertien lentes was had ze voor het eerst een jongen gekust. Het had niet veel voorgesteld, maar het was spannend geweest. Daarop volgde enkele zeer onschuldige relaties, waar verder ook niets spannends was gebeurd. Ze had altijd gezegd dat ze haar eerste keer wilde bewaren voor het huwelijk, al betwijfelde ze of ze nu überhaupt ooit zou trouwen. Na een tijdje keek ze hem aan en haalde ze wat haar weg uit haar gezicht. Ze wist niet hoe ver ze vanavond al wilde gaan, natuurlijk verlangde ze naar hem, maar ze had geen idee wat ze moest doen. Hij had veel meer ervaring dan zij had, met al die dienstmeisjes die hij in zijn bed had liggen op eenzame nachten. 'Ik- eh..'
Nathan
Onderwerp: Re: Het legerkamp za apr 11, 2015 6:33 pm
Nathan moest lachen, maar stopte al snel, omdat hij overdonderd was door het geluid. Hij had al een tijd niet meer zo vrij en zorgeloos gelachen. Al snel richtte hij zich weer op Leona en beet hij grinnikend op zijn lip. 'Misschien moet ik je eerst maar eens verlossen van wat kleding,' murmelde hij, terwijl hij zachte kussen drukte op haar nek en het stukje borst dat net te zien was bij de rand van haar shirt. Hij maakte de touwtjes los en trok toen geduldig haar shirt uit. Vervolgens ging hij op zijn zij liggen en bekeek hij haar rustig. Hij wilde haar de tijd geven om te voelen of ze hier klaar voor was. Er was niets ergers dan seks hebben met iemand die het eigenlijk helemaal nog niet wilde. 'Je bent prachtig,' fluisterde hij bewonderend, terwijl hij haar gezicht bestudeerde. Alle blauwe plekken waren weg en ook haar gezwollen lip was verdwenen.
Leona
Onderwerp: Re: Het legerkamp za apr 11, 2015 7:43 pm
Leona keek toe hoe hij de touwtjes van haar shirt losmaakte en glimlachte enigszins verlegen toen hij zei dat ze mooi was. Ze had nog nooit dit soort momenten gedeeld met een jongen, of met wie dan ook. Ze voelde dan ook hoe haar wangen rood werden, gelukkig was het donker, dus viel het niet zo op. Kort aarzelde ze, maar trok uiteindelijk toch het shirt uit en legde het naast het bed neer. Haar hart ging als een gek te keer op dit moment, maar ze probeerde de nervositeit zo goed mogelijk te beheersen. Voorzichtig leunde ze weer naar voren en kuste ze hem zachtjes, terwijl ze voelde hoe haar lippen zich opkrulde in een glimlach.
Nathan
Onderwerp: Re: Het legerkamp za apr 11, 2015 7:58 pm
Nathan glimlachte ook en beantwoordde haar kus met dezelfde zachtheid. Voor het eerst wou hij eens iets echt niet verpesten, dus deed hij rustig aan en peilde hij wat Leona wel en niet wou. Voorzichtig bewoog hij zijn ene hand naar haar borsten toe en met de ander gleed hij door haar haren heen. Hij voelde zijn hart kloppen van verlangen door haar verlegen glimlach en al snel kuste hij haar weer. 'Ik zal voorzichtig met je doen,' zei hij plotseling serieus, terwijl hij de kus verbrak en haar aan keek. 'Maar dat kan ik alleen als je aan geeft hoe ver je wilt, oké? Als het nu niet gebeurt, dan komt er wel een andere keer. We kunnen rustig aan doen. Ik- ik ben gek op je en dat zal niet snel verdwijnen.'
Leona
Onderwerp: Re: Het legerkamp za apr 11, 2015 8:20 pm
Leona knikte bij zijn woorden. 'Weet ik.' In de weken dat ze hier was geweest was ze er wel achter gekomen wat voor een jongen hij was. Hij mocht misschien stoer en hard lijken aan de buitenkant, maar Leona was tot de conclusie gekomen dat hij van binnen een goed hart had, en dat hij nooit iets zou doen tegen haar wil in. 'Maar ik wil dit, ik wil ons.' Ze wilde dit ook graag, ze was enkel doodzenuwachtig. 'Ik weet alleen niet zo goed hoe.' gaf ze eerlijk toe en verstopte haar gezicht tegen zijn schouder aan, om haar vuurrode wangen toch nog enigszins te kunnen verbergen. Hij had ervaring, dat wist ze. Hij wist vast goed hoe hij te werk moest gaan in dit soort situaties.
Nathan
Onderwerp: Re: Het legerkamp za apr 11, 2015 8:39 pm
Nathan sloeg zijn armen beschermend om haar heen en glimlachte breed bij haar verlegenheid. Hij streek over haar haren, toen ze haar gezicht tegen zijn schouder verborg, en hief haar hoofd toen weer omhoog. 'Het komt goed, dat beloof ik.' Hij gaf haar een kus en begon vervolgens zijn broek los te maken. Daarna maakte hij ook de hare los en trok hij de lakens wat hoger, zodat ze niet meteen naakt voor hem zou liggen. Langzaam trok hij haar broek over haar benen uit en legde deze naast het bed neer. Zijn eigen broek had hij ook al snel uitgetrokken en afwachtend keek hij haar aan, terwijl hij wat afstand hield tussen hen.
Leona
Onderwerp: Re: Het legerkamp za apr 11, 2015 9:04 pm
Leona liet haar blik over zijn lichaam glijden en trok hem uiteindelijk dichter tegen zich aan. Ze kon zijn huid tegen die van haar aan voelen en ze voelde zijn hart bonken. Zacht vonden haar lippen weer die van hem, terwijl ze met haar handen de rest van zijn lichaam verkenden. Ze begonnen bij zijn kaaklijn, maar vonden al snel weer weg naar beneden, langs zijn borstkas, naar zijn heupen toe. Zachtjes beet ze op zijn lip om nog volledigere toegang te krijgen tot zijn mond, terwijl ze met haar handen verder zijn lichaam ging verkennen.
Nathan
Onderwerp: Re: Het legerkamp za apr 11, 2015 9:14 pm
Toen Leona al snel weer dichterbij kwam, bekeek hij zorgvuldig haar lichaam en trok hij haar ook weer tegen hem aan. Hij merkte dat zijn ademhaling diep en ongelijk werd en zacht kreunde hij door de aanraking van haar handen. Het leek er totaal niet op alsof ze niet wist wat ze deed, ze had hem namelijk al heel snel op een erg hoog niveau van verlangen en spanning gebracht en dat was te merken aan zijn lichaam. Ook zijn handen gleden over haar huid heen en met meer passie kuste hij haar lippen. 'Leona, je maakt me echt helemaal gek,' lachte hij buiten adem, waarna hij zacht wat kusjes in haar nek drukte en zijn armen om haar heupen wikkelde.
Leona
Onderwerp: Re: Het legerkamp za apr 11, 2015 10:06 pm
Leona moest door alle zenuwen heen toch nog lachen om zijn woorden. 'Dat voel ik.' grapte ze, terwijl ze haar handen weer omhoog liet glijden en liet rusten op zijn borstkas. Ondanks dat er nog niet echt iets was gebeurd, had ze het nu al ontzettend warm, ze voelde haar wangen helemaal gloeien en voor Nathan was het waarschijnlijk ook niet onopgemerkt gebleven dat ze zenuwachtig was. Hij mocht best weten dat ze de afgelopen jaren - en nu nog steeds - veel waarde had gehecht aan haar maagdelijkheid. Toch wilde ze er voor gaan, want als ze zeker was over één ding, dan was het wel dat ze dol was op Nathan. 'Ik wil er voor gaan, voor ons.' Het voelde goed om bij hem te zijn.
Nathan
Onderwerp: Re: Het legerkamp za apr 11, 2015 10:14 pm
Nathan moest ook lachen en drukte zijn voorhoofd zacht tegen de hare aan. Toch overspoelde ook een soort van verdriet over hem door het verlies van zijn moeder, maar dat schudde hij al snel van zich af en liefdevol keek hij Leona aan. Zijn moeder zou gewild hebben dat hij verder ging met zijn leven. 'Ik ook,' verzuchtte hij gelukzalig, waarna hij haar benen om zijn middel wikkelde en haar een tikkeltje gespannen aan keek. Hij begon rustig en keek Leona ondertussen constant afwachtend aan. Ze konden altijd stoppen als het teveel pijn deed of als ze het toch niet wilde. Zelf was hij alweer hard aan het ademen en drukte hij zo nu en dan zijn lippen verlangend op de hare.
Leona
Onderwerp: Re: Het legerkamp za apr 11, 2015 10:18 pm
Leona beet zachtjes op haar lip toen hij begon. Ze had al meerdere mensen horen zeggen dat de eerste keer pijn zou doen en ze hadden niet gelogen. Het duurde eventjes voordat ze ervan kon genieten, maar toen de pijn was weggetrokken kon ze haar lichaam ontspannen en voelde ze dat het een stuk gemakkelijker ging. Haar vingers gleden over de spieren in zijn rug heen en haar ademhaling versnelde. Toen zijn lippen die van haar weer raakte, kuste ze hem dieper en gepassioneerder dan de eerdere keren. Ze kon voelen hoe het verlangen dat al die tijd in haar lichaam opgesloten had gezeten langzaam maar zeker naar boven toe kwam.
Nathan
Onderwerp: Re: Het legerkamp za apr 11, 2015 10:26 pm
Nathan merkte dat ze zich ontspande, toen het plotseling een stuk gemakkelijker ging. Met een brede glimlach keek hij haar aan en drukte hij een zachte kus op haar neus, waarna hij wat sneller verder ging en haar weer verlangend kuste. Zacht gromde hij, toen hij voelde dat zijn hoogtepunt eraan zat te komen, en hard kneep hij in de lakens naast Leona's hoofd. Toen het over was, liet hij zich naast haar op het bed vallen en liet hij een gelukzalige lach horen. Al snel had hij zijn armen om haar heen geslagen, terwijl hij probeerde om weer op adem te komen, en zacht kuste hij haar. 'En dat was het weer,' grapte hij, terwijl zijn hand nogmaals haar lichaam verkende.
Leona
Onderwerp: Re: Het legerkamp za apr 11, 2015 10:31 pm
Net voordat Nathan zijn hoogte punt had bereikt, voelde Leona hoe haar lichaam zich een paar keer aanspande en weer ontspande. Een heerlijk gevoel kwam boven en ook zij moest lachen toen hij van haar afrolde. Ze had er absoluut geen spijt van dat ze ervoor had gekozen om dit door te zetten vanavond. De razernij van haar vader was ze op dit moment helemaal vergeten. Ze focuste zich enkel om Nathan en kon het dan ook niet laten om breed te glimlachen. Ze had het koud gekregen door het zweet dat zich op haar lichaam had gevormd, dus trok ze de dekens wat verder over zich heen en nestelde ze zich tegen hem aan.
Nathan
Onderwerp: Re: Het legerkamp za apr 11, 2015 10:49 pm
Nathan nam haar volledig in zijn armen en wreef liefdevol over haar achterhoofd en rug heen, terwijl hij zijn voorhoofd weer tegen de hare aan had gedrukt. Hij pakte met één arm een extra deken van de grond af en sloeg dat over hen heen. Hij hoopte dat Marcus nog niet had gemerkt dat hij thuis was gekomen en dat hij dus zomaar de tent in zou stormen. Sowieso zou Marcus hen eeuwig blijven plagen als hij erachter kwam dat ze samen waren, maar dat zou het enkel erger maken. 'Hoe vond je het?' vroeg hij zachtjes en ook een tikkeltje nieuwsgierig. Hij hoopte dat ze niet teveel pijn had gehad en dat ze ervan genoten had. Hij hoopte dat ze het net zo speciaal had gevonden als hij.
Leona
Onderwerp: Re: Het legerkamp za apr 11, 2015 10:54 pm
Leona moest lachen om zijn woorden. 'Hoe ik het vond?' Ze kon niet goed omschrijven wat ze er precies van vond. In het begin had het pijn gedaan, maar dat was al snel weggetrokken en daarna had ze er vooral van genoten. Niet perse van de seks zelf, maar wel van het feit dat ze hier samen met hem was en dat ze dit moment met hem kon delen en met niemand anders. 'Het was de eerste keer, dus het was speciaal. En ik ben blij dat ik het moment met jou heb kunnen delen.' En niet met één of andere enge soldaat in het bos... Ze maakte de zin in haar hoofd af, maar sprak haar gedachten niet uit. Het was niet echt een glorieuze dag geweest toen het incident had plaats gevonden en ze wilde Nathan er ook liever niet aan herinneren. Met een glimlach vonden haar lippen die van hem weer en legde ze haar hoofd tegen zijn schouder aan. 'Ik had het niet met iemand anders willen delen. Ik ben blij dat ik hier gebleven ben, dat ik hiervoor heb gekozen.'
Nathan
Onderwerp: Re: Het legerkamp za apr 11, 2015 11:16 pm
Nathan was opgelucht om te horen dat ze het als net zo speciaal had ervaren als hij deed. 'Ik ben ook blij dat je hier bent,' murmelde hij zachtjes, waarna hij een kus op haar kruin drukte. 'En dat we dit hebben gedaan. En dat-' Hij bloosde en gleed met zijn duim over haar wang heen. 'En dat we een soort van samen zijn?' Hij wist niet hoe hij het kon noemen, gezien hij nog nooit een echte relatie had gehad. Al zijn bedpartners waren tijdelijk geweest en bij hem had er nooit veel emotie achter gezeten. Dat was nu heel anders bij Leona. Had zijn moeder dit nou nog maar mee kunnen maken... Moeizaam slikte hij en begroef hij zijn gezicht in haar haren. 'Laten we maar gaan slapen. Vanaf nu af aan hebben we alle tijd voor elkaar.'
Leona
Onderwerp: Re: Het legerkamp za apr 11, 2015 11:28 pm
'Een soort van?' herhaalde Leona, enigszins lachend en schudde haar hoofd. 'Laten we zeggen dat we echt samen zijn, wat dacht je daarvan?' Al die tijd had ze ontkend wat ze echt voelde, maar nu kon ze niets anders meer dan toegeven. Toen hij zijn gezicht tussen haar haren begroef, omhelsde ze hem stevig en drukte een kus op zijn schouder. 'Laten we dat maar doen...' Alle commotie van vandaag had haar ook aardig moe laten worden. Ze draaide zich om, zodat ze met haar rug tegen hem aan kon liggen en trok de dekens hoog op. Ze verstrengelde één hand met die van hem en drukte er nog een kus op, voordat ze haar ogen sloot en vrij direct in slaap viel.
Nathan
Onderwerp: Re: Het legerkamp zo apr 12, 2015 10:17 am
Hij sloeg zijn arm om haar heen en voelde hij hun handen met elkaar verstrengelden. Liefdevol drukte hij nog een kus op haar wang en ging toen tegen haar aan liggen. 'Welterusten,' murmelde hij nog, voordat hij in een onrustige slaap viel. Hij kon niet goed beschrijven hoe zijn dromen eruit zagen, maar ze gingen voornamelijk over zijn moeder, vader en zus en hoe ze teleurgesteld in hem waren. Hoe hij altijd maar van zijn problemen wegrende, nooit eens serieus bezig was en een schande voor zijn familie was. Onrustig draaide hij in zijn slaap, tot hij plotseling schreeuwde en omhoog schoot uit zijn slaap.
Leona
Onderwerp: Re: Het legerkamp zo apr 12, 2015 11:15 am
Leona schrok wakker van Nathan die schreeuwend omhoog kwam van het bed. Gedesoriënteerd keek ze om zich heen en wendde zich tot Nathan. 'Nathan? Nathan, het is oké, ik ben er Leona.' Ze pakte zijn gezicht tussen haar handen beet en voelde het zweet langs zijn kaken druppelen. 'Het is oké..' zei ze zachtjes, terwijl ze kort het bed verliet om een kaars aan te maken. Toen ze het bed weer op kwam, pakte ze zijn handen beet. 'Gaat het? Had je een boze droom?' Ze had geen idee hoe laat het precies was, maar het zag ernaar uit dat het nog steeds donker buiten was.