Game of Thrones 2.0
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Pippa's Vertrekken

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Estella

Estella


Aantal berichten : 157
Registratiedatum : 08-02-15
Leeftijd : 35

Pippa's Vertrekken - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pippa's Vertrekken   Pippa's Vertrekken - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 14, 2015 12:19 am

Estella vond het heerlijk dat ze met Pippa over dit soort dingen kon praten. Het waren onderwerp die ze altijd deelde met haar zuster, maar zodra zij terug zou gaan naar het Westen, had ze een nieuwe vriendin nodig. Pippa was natuurlijk niet slechts een vervanging, zo zou Ella het nooit zien, maar ze moest iets om het zich hier in het Noorden vertrouwd te maken. 'Ze vertrekken twee dagen naderhand zodat ze nog wat gasten een goede reis kunnen wensen. En wie weet wanneer ik ze dan weer zie,' vertelde Estella met een trieste glimlach. 'Maar ik kijk er erg naar uit om mijn nieuwe familie te leren kennen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Pippa

Pippa


Aantal berichten : 102
Registratiedatum : 08-02-15
Leeftijd : 34

Pippa's Vertrekken - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pippa's Vertrekken   Pippa's Vertrekken - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 14, 2015 8:42 pm

Pippa geloofde best dat Estella haar familie in het begin erg zou missen, ze kon zichzelf niet voorstellen hoe het zou zijn om gescheiden te zijn van haar broers en zusters en natuurlijk haar ouders. Ooit zou het ervan komen, dat wist ze, en waarschijnlijk zou het niet erg lang meer duren, maar ze dacht er liever nog niet teveel over na. 'Ik weet zeker dat Mart er alles aan zal doen om je hier thuis te laten voelen en mocht je je eens alleen voelen, dan mag je altijd hier naartoe komen.' verzekerde ze haar en schonk nog wat limonade bij uit de kan. 'En ik weet ook zeker dat je hier je draai wel zult vinden uiteindelijk.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Estella

Estella


Aantal berichten : 157
Registratiedatum : 08-02-15
Leeftijd : 35

Pippa's Vertrekken - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pippa's Vertrekken   Pippa's Vertrekken - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 14, 2015 9:34 pm

'Pippa, je bent veel te aardig voor me. We zijn nog niet eens echt zusters,' glimlachte Estella om vervolgens wat overeind te komen zodat ze een hand op haar arm kon leggen. Ze hoopte voor Pippa dat haar schoonfamilie haar ook met open armen zouden ontvangen, wie het dan ook mocht worden. 'Nou, ik moet maar weer eens verder. Ik heb niet veel vrije tijd. Zo meteen spreekt de chef het menu met me door én moet ik uitkiezen welke juwelen ik zal dragen.' Ze stond op uit de fauteuil en liep naar Pippa om haar een zusterlijke kus op haar wang te geven. 'Bedankt en ik kijk er erg naar uit om je mijn echte zuster te kunnen noemen.' Ze glimlachte nog kort en verliet toen het vertrek om met een grotere glimlach naar de keukens te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Pippa's Vertrekken - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pippa's Vertrekken   Pippa's Vertrekken - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Pippa's Vertrekken
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De Vertrekken van Ren
» De Vertrekken van de Rabbions
» Vertrekken van Cordelia
» Vertrekken van de Rabbions
» Vertrekken van David

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Game of Thrones 2.0 :: Het RPG :: Het Noorden :: Tyrosh-
Ga naar: