Game of Thrones 2.0
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het legerkamp

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Leona

Leona


Aantal berichten : 345
Registratiedatum : 08-02-15
Leeftijd : 32

Het legerkamp  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het legerkamp    Het legerkamp  - Pagina 2 Icon_minitimezo apr 19, 2015 5:27 pm

'Lege, koude tent?' herhaalde ze lachend. 'Volgens mij valt dat best mee. Volgens mij zie ik nog iedere avond een vrouw jou tent in verdwijnen.' lachte Leona en sloeg ook haar armen om Nathan heen. 'Je had me inderdaad wel eventjes mogen waarschuwen, dadelijk ga ik nog denken dat Nathan in een relatie is met jou in plaats van met mij!' Gelukkig kon Leona het wel hebben, al miste ze hem soms wel. Ze sliep al als hij naar bed kwam en soms was hij 's ochtends ook al weg toen zij wakker werd. Gelukkig zagen ze elkaar overdag vaker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marcus

Marcus


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 16-03-15
Leeftijd : 38

Het legerkamp  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het legerkamp    Het legerkamp  - Pagina 2 Icon_minitimezo apr 19, 2015 7:33 pm

Grijzend keek Marcus toe hoe de twee elkaar zowat op aten. Hij was een grootse voorstander van de relatie tussen de twee. Het was een goed team, vond hij, en dat was nodig in een relatie als je die uitdaging al aan ging. Bovendien had hij niet geweten hoe het met Nathan afgelopen was als hij in deze maanden niet een steun zoals Leona had gehad. Marcus kon veel doen voor zijn vriend, maar niet op het emotionele niveau zoals een partner dat kon doen. 'Gaan jullie elkaar maar vermaken. Misschien is mijn tent inderdaad niet zo kil als ik het doe lijken,' lachte hij. Naevia was fijn gezelschap. Niet alleen als bedpartner, maar het was ook fijn om iemand te vinden in zijn tent om mee te praten. Juist nu Nathan zijn tijd tussen hem en Leona moest opdelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan

Nathan


Aantal berichten : 318
Registratiedatum : 08-02-15
Leeftijd : 38

Het legerkamp  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het legerkamp    Het legerkamp  - Pagina 2 Icon_minitimezo apr 19, 2015 8:13 pm

Nathan sloeg vriendschappelijk op Marcus' arm en keek hem dankbaar aan. 'Nogmaals bedankt dat je me overtuigd hebt om die brief te lezen. Ik zal zo snel mogelijk erop reageren.' Hij pakte Leona's hand vast en nam haar zo mee naar zijn tent toe. 'En fijne avond he!' Nathan glimlachte breed en nam Leona mee hun tent in. Eenmaal binnen - waar het gelukkig veel warmer was - deed hij zijn mantel uit en schonk hij twee glazen wijn in. 'Het spijt me dat ik de laatste tijd zo weinig hier was,' verontschuldigde hij, waarna hij haar een kus op haar lippen gaf. 'Als we naar het Noorden reizen, dan heb ik gelukkig alle tijd. En in het Zuiden ook.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het legerkamp  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het legerkamp    Het legerkamp  - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het legerkamp
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het legerkamp
» Het legerkamp
» Het legerkamp
» Nathans legerkamp
» Legerkamp - tent van Willa en Jill

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Game of Thrones 2.0 :: Het RPG :: Het Oosten :: Myr-
Ga naar: